Introducere in paleontologie la Metrou

Unde: Statia de metrou Politehnica

jos pe peron

Programari:

Duminica 30 sep, 10:00 - 10:45

Statia de metrou Politehnica din Bucuresti este locul inedit in care se conserva un intreg ecosistem marin mesozoic: in dalele de calcar, folosite pentru a placa peronul statiei de metrou, sunt conservate resturile unui recif cretacic construit de rudiati.

Ambianta paleontologica din statia de metrou Politehnica este unica in lume si a fost documentata stiintific de studentii de la facultatile de Geologie si Geofizica, Biologie si Geografie ale Universitatii din Bucuresti sub coordonarea Prof. univ. Dr. habil. Mihai Emilian Popa intr-un proiect de viitor ce va fi deschis publicului larg.

Va asteptam sa va alaturati noua si sa le aflati povestea!

Ne vedem jos in statia de metrou! Langa roll-up-ul de Bucharest Science Festival!

Ghidul vostru va fi: Mihai Emilian Popa

Mihai Emilian Popa este geolog si paleontolog, profesor al Universitatii din Bucuresti, Facultatea de Geologie si Geofizica, Fulbright Scholar la University of Florida, profesor invitat la Universitatea Claude Bernard din Lyon si Marie Curie Researcher in cadrul University College Dublin. Este specializat in Paleobotanica si Palinologie (studiul plantelor fosile), Stratigrafie si Paleoecologie si preda cu entuziasm Geologia, Paleontologia si Evolutionismul studentilor sti din Romiania si din strainatate. Nu in ultimul rind, Mihai este un pasionat comunicator de stiinta in aceste domenii stiintifice fascinante.